Manutan kiest voor Eigen Fabrikaat

10 SEPTEMBER 2015
Samenvatting
Manutan brengt de restyling van hun tweemaandelijkse B2B-communicatiefolder onder bij Eigen Fabrikaat. Eigen Fabrikaat is daarmee verantwoordelijk voor het re-design en de creatieve begeleiding van een van de belangrijkste communicatie-uitingen van Manutan.

Een folder in de look & feel van een magazine, die de belofte van Manutan “all you need – with love” vorm moet gaan geven. Deze wordt getransformeerd van een op sales ingestoken productfolder naar een productfolder met content vanuit de belevingswereld van de gebruiker.

Manutan richt zich met de folder tot werkend Nederland en België, met een oplage van 110.000 stuks.

Manutan is in Nederland en België de bekendste leverancier van meer dan 40.000 artikelen voor kantoor, magazijn, werkplaats en buitenterrein. Manutan maakt onderdeel uit van de internationale Manutan Group.

Citaten
"De huidige productfolder van Manutan dient tegenwoordig meer als reminder voor een aanschaf. Men komt niet meer zozeer af op de aanbiedingen die erin staan. Met deze nieuwe insteek helpen we onze klanten bij het maken van de juiste keuze. Deze nieuwe folder laat zien dat we altijd een oplossing voor de productvraag van onze klant hebben. Via ons brede assortiment maar ook door het vele maatwerk dat we leveren. Niet voor niets is onze pay off “All you need, with love"" Liesbeth de Groot, marketingmanager van Manutan
Over Eigen Fabrikaat

Wij zijn Eigen Fabrikaat. Hét reclamebureau dat gelooft in Eigenheid. We creëren impactvol werk door middelenvrij te denken, vanuit de overtuiging dat merken zich kunnen onderscheiden door zichzelf te zijn. Meer weten? Check www.eigenfabrikaat.nl