Eigen Fabrikaat ontwikkelt nieuwe TV commercial voor Betaalvereniging Nederland

Nieuwe campagne laat de voordelen van contactloos betalen zien

Summary

Contactloos betalen is makkelijk en snel en iedereen wordt er blij van. Om deze nieuwe vorm van betalen te promoten start Betaalvereniging Nederland met een landelijke campagne inclusief TV.

Steeds meer Nederlanders ontdekken het voordeel van contactloos betalen, waarbij voor kleine bedragen tot en met €25 geen pincode nodig is. Om nóg meer Nederlanders te laten zien hoe makkelijk en snel deze nieuwe manier van betalen is, start deze week een landelijke campagne inclusief een nieuwe TV commercial. Want contactloos betalen, daar wordt iedereen blij van!

De campagne is een gezamenlijk initiatief van de Betaalvereniging Nederland, Stichting Bevorderen Efficiënt Betalen, banken, koepelorganisaties en internationale kaartorganisaties.

Bekijk de commercial.

Klant: Betaalvereniging Nederland

Bureau: Eigen Fabrikaat

Productiemaatschappij: Holy Fools